joi, 13 mai 2010

MULTUMESC



Sa fii in slujba celorlalti nu e deloc usor. Oamenii sunt diferiti, cu gusturi diferite. Fiecare percepe altfel lucrurile.
Spre exemplu, unii vad binele...dar altii acelasi bine il vad rau.
Uneori te gandesti daca nu e timpul sa te retragi...si iti dai seama a doua zi ca nu poti. Asta iti este chemarea. Oricat ti-ai dori sa te refugiezi departe de rautatile omului, oricat ti-ai dori sa lasi totul jos, nu poti sa nu asculti de Dumnezeu care cere acceptare si rabdare.
Numai ca unii inteleg ca a accepta pe oameni inseamna sa nu le spui cand gresesc. Sa nu le spui pe nume ceea ce dispretuieste Dumnezeu. Si atunci apare greutatea. E imposibil sa placi tuturor oamenilor.De aceea de multi ani nu am mai umblat dupa aprecierile lor. Am hotarat sa spun adevarul din inima si sa fiu placut inaintea lui Dumnezeu decat a oamenilor.

Azi, a mai trecut o zi in care am fost pe ganduri.
M-am gandit la viata, la criza din Romania, la oameni, la generatiile care vin...si am decis un lucru:
Oricat de greutatea aceasta a slujirii, merita. Merita pentru fiecare om care va intelege ca se poate mai mult de atat.

Singur nu am sa reusesc. De aceea acum vreau sa multumesc celor care timp de 10 ani de cand il cunosc pe Dumnezeu, m-au sustinut. Au avut incredere in mine si au investit in mine. Pentru fiecare om intors la Dumnezeu prin lucrarea pe care o fac, meritele sunt ale celor care s-au rugat pentru mine oridecateori am fost in vre-un loc sa reprezint pe Dumnezeu. Multumesc.
Si daca nu sunt ceea ce ati dorii unii din dumneavoastra, stati linistiti. Nici voi nu sunteti ceea ce ar trebui. Si la urma urmei...trebuie sa fim oameni intre oameni.
Cat atarna de noi, sa ne ajute Dumnezeu sa facem ce e corect si bine sa facem. Multumesc pentru sprijin si pentru rugaciuni. Ele sunt motivul succesului pe care il am in lucrare.

Adi Gliga

2 comentarii:

monica spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Catalin Ciuculescu spunea...

gliguta :)
noi multumim pentru ce esti si ce faci. te iubim man