joi, 16 octombrie 2008

Planuri si Alegeri

Cand Dumnezeu are un plan...intotdeauna se va implini. Chiar daca vrem sau nu. Poti sa faci aprte din acest plan, sau el se va implini oricum si fara tine.Singurul lucrul pe care il poti controla tu, e decizia pe care o iei. Alege planul lui Dumnezeu pentru tine...

Alegerile facute in ultimii ani au avut un efect pe masura. daca am ales rau, am simtit din plin cat de amar este un efect al raului. Daca am ales bine am putut sa ma bucur si eu si cei din jurul meu de alegerea facuta.
ati crede poate ca nu sunt in masura sa discut despre aceste subiecte....dar sunt. am motivatii mii si mii sa va sfatuiesc sa nu alegeti un rau care poate sa va distruga pe voi si oadata cu voi pe cei din jurul vostru. Alegand ce e bine pentru suflet in primul rand, poti sa te bucuri si tu dar si cei ce te inconjoara de binele ales. Gandeste....

3 comentarii:

ancutamaria spunea...

Bine ai venit in randul celor care au un blog prin care Il promoveaza pe Domnul nostru Isus Hristos !
Fii binecuvantat adi!

monica_pop spunea...

Dumnezeu sa te binecuvanteze,si daca planul Lui Dumnezeu ,este dus la implinire cu siguranta ca ai apucat la viata vesnica la care ai fost chemat cand ai crezut ca El are un plan cu tine prin slujire si vocea ta,si tot de la Dumnezeu vin si inspiratile pentru cantecele tale minunate,slavit sa-i fie Numele lui Isus,si tot ce iti doresti pe plan spiritual sa ti se implineasca,sunt o crestina care e sensibila la tot cei din Dumnezeu si de la Dumnezeu si pentru Dumnezeu,caci El e de trei ori sfant.

eella spunea...

"Poate ca maine..." ei bine azi.... azi am putut sa simt prin vocea ta ce inseamna sa suferi sa cazi si totusi Domnul sa fie langa tine si te-ntareasca ca sa canti atator oameni si-apoi sa-mi atinga sufletul..printr-o simpla cantare azi la o simpla evanghelizare..in Ludus.. si uite ce minunat e El..
Domnul sa te-ntareasca si sa nu te lase de langa El..GBU..